Przywitanie :)

Witajcie na planecie cardmekingu, jak sama nazwa wskazuje będzie to blog o ręcznym robieniu kartek okolicznościowych. Jest to moje hobby i pasja. Cardmakingiem zajmuje się już od 8 lat. Nie uważam się jednak za specjalistkę ponieważ profesjonalnie zaczęłam tym zagadnieniem zajmować się dopiero od paru miesięcy.. Zaopatrzyłam się w profesjonalny sprzęt i działam. Wiem że w sieci jest mnóstwo scraperek. Co mnie wyróżnia, a mianowicie staram się podążać za bieżącymi trendami i modą. Wiem że moda, trendy przemijają ale myślę, że styl pozostaje. Jak zauważycie mam już wyrobiony swój styl. Lubię proste kartki, nie przepadam za wymyślnymi projektami. Nie znajdziecie u mnie mnóstwa kwiatków i scrapków. Znajdziecie za to papiery, stemple digi, oraz kryształki :) Przyznaje się bez bicia że jest ze mnie niezła sroka.Jeżeli lubicie prosty, przejrzysty look to dobrze trafiliście. Uwielbiam sama produkować elementy które wykorzystuje w swoich pracach. Dlatego możecie spodziewać się trochę tutoriali. Ostatnio mam fazę na galaktyczne serca. Na dniach przedstawię wam tutorial jak krok po kroku je zrobić. Inspiruje się zachodnimi scraperkami, mam też parę swoich idolek na rodzimym rynku. Nie zawsze ich styl pokrywa się z moim ale uważam że idole powinni inspirować. Nie lubię nikogo kopiować wolę się od innych uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę w swoich pracach, zachowując swój własny styl. 

Blog ten jest nieodłączną częścią bloga www.oxinspirationxo.blogspot.com. Założyłam go aby uporządkować swoją wiedzę na temat cardmakingu, oraz aby mieć w jednym miejscu galerię swoich prac. Oxinspirationxo jest blogiem lifstylowym natomiast cardaneta jest blogiem hobbystycznym. 


Komentarze